*suka suki kami*

*suka suki kami*

Sunday, April 24, 2011

LUPA, DILUPAKAN OR MELUPAKAN

dalam hidup ini kalau tak ada masalah usah bohonglah kan.. aku rasa yg xde masalah tu memang dusta semata-mata la kan.. so entry kali ini sesuai la sgt kan sebab aku pun baru je ditimpa masalah. rasanya bolehlah dikategorikan masalah. aku baru je pas meluahkan perasaan wif my beloved kakak a.k.a AZIZAH.. berderai-derai juga la airmata aku bila menghadapi situasi ini.
"kamo lupa atau kamo memang pelupa atau kamo dah terlupa atau kamo dah melupakan"
korang faham ke ngan ayat di atas ini? aku sentap beb ngan that BOY. bukan BOY yg aku tulis kat this entri tau.. kalau yg ini memang aku SAYANG lebih la..

kenapa mesti aku sentap wif this boy:

1- die sengaja melupakan aku
2- die memang melupakan aku
3-die terlupa akan aku
4-die seorang yang pelupa

die memang sengaja melupakan aku
-yela tetiba segala bagai melupakan aku dgn cara die tersendiri, tersangat lah sentap. aku tak pernah ada kawan like u ok!! perangai YA ALLAH memang masyuk. aku tau sebab kenapa kau sengaja melupakan aki-

die memang melupakan aku
-bila die dah menghilangkan diri selama 2weeks aku assume memang kau dah melupakan aku. ok aku malas nak tanya kenapa dengan kau ini? tetiba nak menyepikan diri even aku pernah mesej kau-

die terlupa akan aku
-die terlupa coz makan banyak semut sangat kot. entah la kenapa ko terlupa aku, aku pun xtaulah. sgt sakit bila kau tanya soalan sepertinya kita tidak pernah bertext-text bagai. who are u acteli??? u ada kembar ke yg guna u ID 2?? tell me?? part sini aku memang tak boleh blah da -

die seorang yang pelupa
-mungkin.. yelah setelah hampir sbln kita kenal then ttbe dalm masa 2weeks ko melupakan dan terlupa aku, so aku assume ko mmg seorang yg pelupa..-

kome.. kome..kome.. FULLSTOP...

kalau dikutkan makna utk ketiga-tiga sebab tu sama, tapi peduli apa aku. entry aku kan. korang nak baca, baca lah.. aku just nak menegaskan kat sini, antara ketiga-tiga sebab diatas alasan paling2 kuat boleh dipakai adalah semua.. kau memang seorang yang LUPA, TERLUPA, MELUPAKAN & SENGAJA MELUPAKAN.

aku rasa that boy aku nak suggest die baca this blog la baru ko tahu apa sebenarnya dan sebenarnya. thanks The other Khairul give me semangat melalui penulisan-penulisan bertauliahnya..

4 comments:

AJ Joket said...

nampakny hg da msalah..tp sygnya kami sbg sahabat belum ada tempat dihati hg utk meluahkan perasaan....
aku doakan smoga segala masalah hg selesai...
aku nak hg ingat..aku sntiasa anggap hampa kwn bek aku..dan aku sedia pinjamkan bahu utk kawan2 aku...

jgnlah wt aku terasa yg aku bkn cm kwn hg...kalo da msalah share laa...x bes ar, bila hg jer asyik mndgaq prob kmi... dlm prshabatan pun perlu gak da GIVE AND TAKE nie....hehehehe!!!
wish u always epi frennn!!...dont sedih2...hekhekhek

cArBOnAtE S0Da said...

hang jgn ckp lagu 2.. ko tetap kawan aku wlpn ada bnda aku xshare ngan ko.. bkn aku xnk share tp feel like bnda ni xsesuai lg nk diceritakan. aku rasa cam aku bercerita ttg kebodohan aku tentang sesuatu yg xpasti lg.. aku bkn xnk cite, aku xtau nk mula cam mana. sbb 2 aku suka mendiamkan diri bercerita ttg kisah aku.. sori k.. ala bnda ni pn bkan sal apa pn, just xde luck korang nk dgr cte this boy..:):)

Nizam Ijam said...

berapa banyak lupa da..hehe

cArBOnAtE S0Da said...

@nizam Ijam- sampai aku pn da lupa dgn semua ini..