*suka suki kami*

*suka suki kami*

Thursday, April 1, 2010

R.E.M.OV.E


tol ke tindakan aku ni??? remove him?? aku rse tindakan ni mmg tepat.. aku da penat n letih ngan sume ni... aku da xnk die lg bermen2 kat pkran aku lg... siyes kau letih... biar la die nk ckp per.. ko pn xpnh nk amk tau hal aku kn?? so pnyelesaiannya biarla aku yang wat... dr ko yg hanya tau mendiamkn dri.. n wat aku mcm xde pe2. rsenyer lbh baik aku wat keputusan cam ni... aku xnk myakitkan aty sesiapa tp aty aku skrg ni yg terluka.. ak xmo.... aku remove coz de sbb... aku xnk terlibat pe2 perasaan da... aku sakit... smpi bila nk mcm ni??? kali ni aku tekad... "mungkin" tp pe jwpan die??? "ok"??? macam xde perasaan jer.. ntah la ak rse mcm da xknl die da... sorry yunk... aku xmahu sume ni tp keadaan ko yg mybbkan aku terpaksa wat cam ni... aku yg kne wat kalu x sampai bila nk macam ni??? aku xtau pe yg bermain2 kat pkran ko, kau bkn ahli nujum nk meramal sumer nyer... aku xtau....

skrg ni aku mmg da xleh saba lg...

sorry 2 say good bye....

"melepaskan bukan bermakna kalah tetapi bermulanya sebuah cerita kebahagiaan."

No comments: