*suka suki kami*

*suka suki kami*

Friday, April 9, 2010

adeq vs seseorang dlm aty ku

npe tanya soalan cam 2??? siyes ak tersentak bila ko tanye cam 2... aku xtau nk jwb per da.... salah aku ker yg ko nmapk bila aku xmsj ko??? salah ko ble ko berubah pernah aku tanya??? xpnh kan???? jgn lah wat aku cam ni... aku xberdaya nk menanggung sampai bila akn jd cam ni...
skrg ni aku hormat kputusan ko... ko yg mula kn n biarlah ko yg mgakhrinya wlpun aku xnk sume ni berakhir..
ak syang sume nyer... tp???? sudah lah... aku bermain ngan emo skrg ni... otak pn ngah serabot nk pk pnjg2... aku xtau pe kesudahannya n pe penyelesainnya so biarlah ko jer yg tentukn ... so kte tnggu jer la awk nk wat per... ku redha sume nyer.. pasrah.. ah x aku sayang kat dia u know....adoyaaaaaaaaaaa npe lah leh jd cam ni... aku pn xtau la... aku yg berubah or ko yg berubah.. kenapa? ko jer yg leh jwab soalan 2...

No comments: