*suka suki kami*

*suka suki kami*

Monday, October 24, 2011

SUDAH SELAMAT SEMUANYA....

ASSALAMMUALAIKUM....

suspen ke tajuk entry aku pagi2 buta ni kan.. aku sudah selamat apa?? bertunangkah??? bernikahkah??? atau apakah??? 
setelah melihat MU mengalami kekalahan 1-6 ngan MC, aku rasa esok mesti keluar didada2 akhbar mengenai pencapaian terburuk MU ni.. bukan nak menunggu besok, lepas abis perlawanan pn ramai yang dah menghapdet status mengenainya.. ramai yang bengang gilak aku rasa bila MU kecundang dalam keadaan yang amat memalukan. SUDAH SELAMAT SEMUANYA. barang yang lepas USAH dikenang.

setelah penantian  pecubaan hari demi hari minggu demi minggu dan bulan demi bulan untuk menghilangkan diri berjaya dilakukan, namun kenapa malam ini beliau muncul lagi? SUDAH SELAMAT SEMUANYA kah? kenapa anda muncul semula? tiba-tiba anda mencari saya kembali untuk apa?? masih ada hatikah aku kepadanya?? rasanya sudah SELAMAT SEMUANYA perasaan ku terhadap beliau. sudah ku kuburkan.

dua hari yang lepas, aku ingatkan SUDAH SELAMAT SEMUANYA namun saat aku melihat profilenya hati ku berdebar-debar. takkkkk kaluuuttttttttttttttttttt..... aku rasa ini 2nd time aku berperasaan seperti itu... kenapa semua ini masih berlaku sedangkan aku berharap perasaan ku terhdapnya mmg SUDAH SELAMAT SEMUANYA. namun...... malam itu aku tewas dengan perasaan ku sendiri.. terdetik RINDU di hati ini.
YA ALLAH kau jauhkan lah aku berperasaan seperti ini lagi..



but the happy SUDAH SELAMAT SEMUANYA news ialah:
SAYA SUDAH TAMAT BERGELAR PELAJAR
SAYA SUDAH BERJAYA MENAMATKAN PENGAJIAN 3THN SAYA DI UUM
SAYA SUDAH MENAMATKAN TITIK-TITIK NOKTAH PERJUANGAN UTK PRAKTIKAL N DONE 4 MY REPORT
SAYA SUDAH BERTEMU TEMAN-TEMAN TERSAYANG SAYA AJ & SU DI UUM.. 

Tapi yang belum selamatnya dimanakah saya ingin berkerja selepas ini??? ada orang nak rekrut saya berkerja tak agak-agak?? dan yang paling kecewa sekali saya belum selamat berkonvokesyen seperti kawan-kawan seperjuangan saya yang lain.. :(





No comments: